Translate

fredag 3 augusti 2012

Dagen

Hej bloggen  

Vi var ju på V-rums marknad idag , det var ganska trevligt även fast jag inte köpte något så var det ändå trevligt att komma hemifrån en stund :). 
Det kan man behöva ibland.  Tänkte köpa nån väska eller  t-shirt  men skit idet.
Bättre att spara sina pengar så jag kan köpa nåt nytt tills skolan börjar :)
Sen har jag & mamma varit nere på stan tidigare för att köpa det sista presenten  till bästabästa syster  <3. 
Det är det enda som har hänt idag annars har det varit ganska lugnt  :)

Nu blir det väl bara film en stund, ska försöka länge mig vettigt men kommer inte lyckas med det ändå xD. 
Men ni får sova så gott


Nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon :) 

1 kommentar:

  1. BLOPPIS - KOLLA HIT!
    Säljer massvis utav mina kläder, allt kostar mellan 10kr - 80kr!
    skynda fynda ;)
    klicka här för att kolla i den ---> http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

    SvaraRadera