Translate

onsdag 8 augusti 2012

Hemma igen

Bild från idag
Håret ser cpt ut men bjuder på bilden. 

Hej alla söta läsare.

Blev lite stressigt  fick veta typ vid halv fyra att vi skulle ut till farfar & farmor vid fyra,

Så hann inte fixa mig riktigt men det funkade nog ändå :)
 Bara sätta upp håret  & av mig mys kläderna, mycket mer än så hann jag inte men aja
 
Nu kom precis hem, har varit och firat farfar som blev 77 år idag  så det var trevligt.
Han är fortfarande lika pigg som en mört haha :) Men det är ju bara bra de ju :).
Men fattar inte hur han orkar visa saker asså :o.
Så farfar & farfar bjöd på smörgås tårta + glass tårta så är ganska mätt nu. 

Man åker aldrig därifrån med tom mage direkt. 
Dom äldre brukar vara såna men det är bara trevligt. 

Nu ska jag lägga mig och vila igen, har fortfarande huvudvärk.
Ha en fortsätt bra kväll  :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar