Translate

onsdag 15 augusti 2012

Godmorgon!

Hittade en väldigt söt bild när Mojje var liten. KÄRLEK.
saknar dig för varje dag som går. Men skönt att veta ett du finns iaf.
Bara att du är hos en annan familj.
Men i mina ögon kommer du alltid vara MIN <3 


Hej morgon alla glada. 

Vaknade vid elva av att jag fick ett sms av en väldigt söt person, så då var det lika bra att gå upp ;).
Så har ätit lite frukost, nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag man kan hoppa in i duschen innan vi ska åka till Eksjö, får se om jag hinner sola en stund innan vi ska åka :).

Imorgon blir det Växjö och gå lite affärer sen blir det att bada men eftersom jag är känslig mot klåret så får jag sola solarium så länge men det blir väl kul ändå får man hoppas.

Men vi hörs senare , ha en bra dag ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar