Translate

onsdag 29 augusti 2012

Mitt liv, bilder genom tiderna :)






Tänkte visa lite bilder när jag var lite fram till nu, så njut av bilderna ;)
Här var jag 1 år

Här var jag 2 år
                                                                 
                                                           




Här var jag 3-4 
Här var jag nog med 3-4 

Här var jag 5 år
ÄLSKAR MITT HÅR DÄR  :D

Här var jag nog 6-7 år 

Här var jag nog med 6-7 

Ingen aning hur gammal jag var men tyckte att
bilden va söt :) 

Skolavslutningen i 3an eller 4an :)

Här gick jag i sjuan.
Så  13 år 


                                   
Här var jag 15 år

Här var jag 16

17,5  år  :)
Denna är tagen för två veckor sen så rätt ny ;).
Snart 18 TAGGA 
                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar