Translate

tisdag 21 augusti 2012

Självförtroende



Ett år gammal typ 
Tagen idag                                                                    

Har nog världens sämsta självförtroende om man tänker efter


Det är nog den sämsta egenskapen jag har.
Den lilla självkänslan jag har byggt upp ska ingen få rasa ner.
Gör så gott jag kan för att starka mitt självförtroende,visst det är ju ingen som 
kommentera något illa om mitt utseende men ändå. Allt behöver inte handla om det.
Men om jag jämför mig med vissa andra så är jag rätt nöjd, i vilket fall som helst.
Även om det kunde varit bättre..
Men mitt utseende mitt problem, det är inget man har valt direkt.



Självförtroende är inget man kan köpa och det är definitivt inte till salu,
Det är något man man bygger på inget man skapar. Så är det.
Minsta sak lilla sak man kan säga så kan den människan sjukna totalt.


Visa saker/sms  kan bara få en att le när sitt självförtroende är dåligt.

Små saker kan känns stora för ibland även fast det kanske inte är så märkvärdigt för en del.

Men det var allt för, tack och heej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar