Translate

måndag 6 augusti 2012

Redo & klar

hej bloggen :).

Nu är man fixad och klar för dagen, skönt att vara klar i tid så man slipper stressa.
Har en timme på mig innan jag ens behöver gå så det är ganska skönt.
Jag är ganska förvånad, brukar alltid byta kläder max 2-3 gånger innan jag är nöjd.
Nu gick det direkt hahah passade på att ta mitt nya linne från Gina.
Så nu blir det bara att sitta och vänta tills man ska börjar gå, men tiden går nog fort.

Hade hoppats på att vädret kunde varit lite bättre, vart är SOLEN?  :o. 

Bara det är uppehåll när jag ska gå så är jag ganska nöjd, inte så kul att gå om det skulle regna men det är bara att hålla tummarna för det.
En sak vet jag att det kommer bli en toppen dag med bästa vännerna, saknar dom så mkt..

Men vi kanske hörs senare bero på när jag kommer hem och så om jag orkar blogga då vill säga :). 


Ha en bra dag, pösssss  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar