Translate

onsdag 26 oktober 2011

Typ ingen sömn,,,,

Tja folket!

Snacka om att jag är trött, har sovit dåligt sen i torsdags och ätit dåligt, inte speciellt bra direkt  men aja..
Inte så mkt jag kan göra åt saken mer än att försöka helt enkelt antar jag.
Men det är så jävla jobbigt varför ska livet vara så tufft för  en del, måste det finns  sjukdomar som man kan dö av  :(((
Om det inte fanns så skulle jag mått bättre, istället för att ligga och tänka på allt,  är nog därför jag har extra svårt att sova och äta, men visst brukar ta  tid för mig att somna men nu är det värre. :/
Men det är bara att bita ihop och hoppas att allt kommer gå bra
Känner med att jag börjar bli sjuk verkligen lyckat lagom till helgen eller inte men jag går till skolan oavsett om jag har feber  eller ej. är ju bättre att försöka tycker jag .
får se hur det blir på  fredag, gå ut  och äta med bra  personer?  eller vara hemma och hjälpa mamma att  göra tacos till henne och hennes dansvänner? som ska ut och dansa på kvällen vilket innebär är att jag är lägenheten för mig själv ett par timmar,  men det bero lite på om en av dom blir  friska till dess men det märker man  och hoppas på det bästa  helt enkelt.

Aha imorgon ska man visst till  mammas kille och hans barn så det ska nog bli trevligt att träffa dom igen, var ju trevligt sist när vi var på bio men imon ska  vi hem till dom får se vad som händer då, det kan man undra?
Men det blir  iaf att åka hem på kvällen för min del är nog bäst eftersom det är skola med så
Men nu ska jag nog bara ligga här i soffan och kolla på lite filmer, börjar med bli sjuk & det vill jag verkligen inte bli,  har ont  i halsen, gör ont när jag sväljer , huvudvärk och känner mig lite småfrysen, så inget mysigt direkt men det är bara att hoppas att det inte blir värre så gäller för mig att hålla mig inomhus , ja förutan när jag ska till skolan då förstås

Ha en bra kväll nu folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar