Translate

tisdag 17 januari 2012

Besviken

Känner mig ganska besviken, först lite tjafs med mamma nu när jag kom hem men lite bättre nu,
Brossan hade tydligen missuppfattat henne, men han sa att jag nt kmr få ha kvar mitt rum hos farsan så det känns inte speciellt bra kan jag ju inte påstå liksom hur kul är det sen vet jag inte om jag kmr bo så mkt i stan sen kanske bättre att mest vara i Ekenäs i början men då har jag ju inget rum att komma till så jätte kul eller inte.

Och sen att någon av sin tjej/kille kompis är arg på en som den egentligen inte borde men det blir nog bättre om hon/han vill reda ut allt för jag tkr inte att det är speciellt kul och man mår inte bra av att allt är som det är nu just nu .Men orkar inte  dalta om mina problem med er, typ ingen som bry sig längre i vilket fall såå kuuul.....  Men jag har några men det är för få att man ska känna att man är bra för just den man är, det gör inte jag alltid , en del får mig att känna mig värdelös och andra tvärtom så vilket ska man tror på..
Men jag tror mer på mina vänner iaf än några skit lärare som inte vet ett skit..
Men även fast man skiter i vad dom säger så fundera man på saken om det verkligen stämmer.
som mitt nyårslöfte var att inte ta i mot skit från idioter som jag alltid har jag gjort bara varit tyst.
Det ska jag bättra på för så kan man inte ha det hela sitt liv,  så ut med tummen i röven och säg ifrån.. hahaha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar