Translate

söndag 22 januari 2012

En underbar helg!

Tja all läsare.

 Kanske ska  berätta vad jag har gjort under min helg,  jag i fredag var jag i skolan som vanligt lite  drygt och hände lite tråkiga grejer   snut jävlar....Men tänker inte gå in på vad det handlar om direkt. Men annars tkr jag att  fredagen var super,  åkte hem lite snabbt för att fixa sig , sen åkte jag och älsk in till stan så det blev lite nya kläder ;) .
Efter en liten shopping runda så gick vi och käkade på chill Tah (stavning) .det var riktigt gott faktiskt och en trevlig kväll, så  blev det bara massa filmmys när man kom hem. Men det blev inga bilder när vi var ute men däremot innan vi åkte till stan så kanske kommer upp lite bilder senare ikv om det blev några bra då ;)  .

Lördagen spenderade vi kvällen med fina personer, käkade lite tacos kollade på lite filmer, kom inte ihåg vad dom hette men dom var rätt okej ändå det finns bättre men dom funkade ;), så lördagen var med  rätt bra tkr jag.
idag blir det bara en slapp dag tippar jag på ,  förutom att plocka i ordning på rummet , som suger men måste göras och kolla om jag hittar några tapeter oxå till mitt nya rum sen som jag ska  när vi  ska flytta  men har så jävla svårt att bestämma mig vilka jag ska ha oxå men nån  borde jag hitta , sen på ikv blir det bara chilla framför tv och mysa med bby, och katterna som alltid ska vara med hahahahah   ;)

Men ni får ha en bra dag/kväll nu alla läsare det ska nog jag ha om huvudvärken går bort ha haft det nu hela  veckan vad det kan bero på :/

2 kommentarer:

  1. Hejsan sa!:)
    Kolla gärna in på min blogg!
    Http://petralowhagen.devote.se
    Tack o hej!:)

    SvaraRadera
  2. Ohja det ska jag göra :)-
    gå gärna in och följ min blogg :)

    SvaraRadera