Translate

måndag 9 januari 2012

Förta skoldagen!

Snacka om att man är trött idag efter har haft lov i två veckor typ, haha igår sov man till klockan ett, så sov bort hela dagen lite surt men vafan , inatt sommnade jag vid 03:30-04:00 så  var lite trött när klockan ringde vid  halv sex så sovit två timmar jobbigt värre. Känner redan nu att jag är helt  död och vill bara hem till min  säng och sova ut, men det går inte, för efter skolan ska man in till stan för att vara med underbara Jennie :D
Var ett tag sen vi sågs själva så det ska  bli kul.
Får se vad vi hittar på ,  vi snackad igår iaf om att dra till Docken och käka lite så får se om det blir så ;)
men det vore inte så dumt muuummms ;) .
Men hinner nog inte skriva så mkt mer sitter och tråkar som fan på lektionen.



Veckans låt

blir  Newkid - Jag  gråter bara i regnet , tkr att det är en fin låt, och det är vad jag känner oxå, jag gråter bara i regnet.
Gillar att lyssna på den låten när jag är lite ledsen.
vrf vet jag inte men gör bara det.
http://www.youtube.com/watch?v=QSZVEQ0q8RE&feature=player_detailpage    så gå in coch lyssna  ;)


Ny vecka nya möljigheter, får se om denna veckan blir bättrepå hemma plan om man säger så lite därför jag valde den låten.




Ha en bra  dag alla läsare. får se om jag hinner skriva nåt mer senare idag, bero på när jag kmr hem från stan  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar