Translate

torsdag 26 januari 2012

Studiedag imorgon/ lite om sjukdomen

Tja alla läsare.

Känns sjukt skönt att vi är lediga imorgon det kan behövas är sjukt trött och haft huvudvärk sen förra veckan varje dag . Hur kul är det från skala 1-10 , ja inte så kul, men när jag fick ett mejl från min läkare så läste jag igenom alla papper så stod det att man har ofta huvudvärk , sömnsvårigheter, och att man kan få tumörer i hjärnan och massa andra grejer, dålig syn sen kommer jag inte ihåg så  mycket mer det är så sjukt mycket information så man blir precis galen.
Det är ju inte så konstigt att jag verkar vara ledsen eller sur ibland för man går runt hela tiden och tänker på allt , med sjukdomen och med morfar så klart.
Fast visst det med min sjukdom behöver inte vara något farligt om man har tur.

Men försöker inte tänka på detta men det är sjukt svårt för tankarna kommer och går hela tiden.
Vet inte vad jag ska göra, har lust att få mer information av nån läkare så man få höra det ist för att se det på ett papper, så man förstår mer och så man kan fråga mer. Men känns lite onödigt att besöka läkaren för att få  mer information.
Men typ ingen som bry sig för man tror att det är inte så farligt men det kan det vara.
Men orkar inte prata mer om det just idag.

Snart måste jag välja tapeter eftersom vi ska snart flytta är kanske 3-4 månader kvar nu, har säkert kollat i 10 olika kataloger med tapeter men hittar många men ändå inte så det är jätte svårt några man ska kunna ha i några år så det gäller att verkligen att tänka efter så det blir rätt.
Men vi får se vilka det blir ska fundera lite under helgen och se om jag kan bestämma mig nån gång alltid så när jag ska få ny tapetserat kan aldrig välja vilka jag vill ha men det blir bra vilka jag än väljer.

Men ska fortsätta att kolla på tv tsm med älsk.
Ni får ha en bra kväll nu folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar