Translate

lördag 7 januari 2012

Snart är detta lovet slut.

Snacka om att detta lovet har gått fort ;O
vad har jag gjort?   Ja  Fredrik har varit här sen annandagen det har varit trevligt vi har  inte gjort så mkt mest kollat på film  och haft det mysigt , så har vi ju varit på bio en gång och varit och shoppat  två gånger , så  då har det blivit två jeans , en tröja och lite små grejer som alltid går åt.
haha orkar inte lägga upp bilder på mitt nya inköp så det kanske kmr när jag väl har på mig det, om det blir dagens outfit  får se om det blir nåt med det haha :) .
och nu är Jennie här med och hennes kille ;)
så  vi har typ bara suttit och chillat framför  tv men  mysigt värre ändå ;) .

och på tisdag börjar skolan igen :(((
fy fan , vill ha mer lov så jävla trött palla skolan? svar neeeeej men men :)

ja har inte så mkt att skriva om mitt lov men det  har varit bra hittills förutom att jag tkr att vissa grejer är lite jobbigt just nu, en mamma som inte bry sig , lr  visst hon bry sig men visar det på ett dåligt sett.
Men det blir nog bättre sen får man hoppas om hon börjar bli hemma lite så man får lite tid för henne det kan behövas mkt man vill säga men man har inte den tiden  så  vad gör man, inte kul att ta de på telefon  jämt så man börjar bråka och när hon är väl är hemma så är hon bara sur så vi blir osams men det blir nog bättre sen om det blir så att vi flyttar sen om några månader men vi får se hur det blir
men då blir det nog bättre får man hoppas

men orkar inte skriva så mkt mer , men  ni får ha  ett fortsatt trevligt lov alla läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar