Translate

tisdag 31 januari 2012

Ensam hela veckan YÄÄCH

Tja alla läsare hoppas ni mår bra. Själv  är det bra men ensamt som fan, mamma är i stan hela denna veckan och brossan hos sin tjej i Skövde så jävligt ensamt och tomt här hemma.. Men är ganska vann vid det nu bara så jävla tråkigt tkr jag men aja tur att man har två katter så man får lite sällskap men inte för att dom är speciellt prat glada men det är ju alltid nåt, men allt kommer bli bättre sen när vi ska flytta till stan, men visst om jag känner mig ensam får jag alltid bo hos pappa det vet jag för det har han sagt massa gånger. Då blir man glad när man får höra såna saker.
Jag tänkte först vara i stan idag/imorgon men det gick tydligen inte för mamma jobbade eftermiddag/kvällen men men så är det med det.  Men får se vad som händer under veckan får hoppas på det bästa.
Även fast kl bara är åtta fundera jag fan att gå och lägga mig, har ändå inget att göra helt jävla ensam så inte speciellt kul då att sitta här själv hela veckan.
Skönt att man slipper det i helgen , för då blir det att följa med älsk hem efter skolan så det ska bli skönt + slippa att var själv och självklart att jag ska vara med honom ;).

Sen vill jag gärna att alla läsare skriver ner förslag om vad jag kan skriva om förutom min vardag  och att jag hissar och dissar lite då och då när det händer något nytt. 

Sen skriva ner era egna bloggar om ni vill bli veckans blogg.  
där jag lägger ut eran blogg och tipsar den för mina läsare så passa på nu 

Ni får ha en bra kväll nu folket , pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar