Translate

fredag 7 oktober 2011

Äntligen fredag

Tja folket!

Idag är det äntligen fredag som man har gått och vänat på hela veckan, skulle åkt till Aneby ikv med fint folk med så blev det inte för mig , ville men orkade nt har haft ont i huvudet hela veckan så ganska jobbigt sen hade jag inte så mkt pengar för att festa så en aning tråkigt måste jag säga men men det finns fler chanser än denna så  vafan ;)
Men nu sitter jag nerbäddad i soffan med en filt och lyssnar på lite musik för att invänta idiol som börjar om en timme, måste säga att det är många bra med iår har mångar favoriter men en del överdriver för mkt det gillas inte  som Rosanna gör ibland överdriver hon lite för mkt då blir det inte bra :)
men en av mina  faboriter är ju Robin, Andrem ,Linni men visst Molly och Amanda är med riktigt bra  men det var nog dom som jag gillar mest av alla som är med iår så ikv blir det spännade tkr jag, får se vem som åker hem ikv, så snart ska jag och pappa  åka till Afffären och handla lite gotti  gotti inför kvällen + hämta en film hos mamma himmlen är oskyldigt blå för den har han inte sett, själv  tkr jag att den är helt  okej, visst den är inte den bästa filmen jag har sett men absolut inte den sämsta heller men får se vad han tkr om den..

Har fan inget att göra under hela helgen får la bli en sån slapp helg & inte göra så mkt helt enkelt  kan vara skönt det med, men lär ju bli lite långtråkigt men om jag inte har  huvudvärk imon oxå får man se vad som händer  kanske träffa en kompis men får se hur det blir bero på om jag känner mig bättre men det hoppas jag verkligen på :/
har ingen lust att vara sjuk känner att jag börjar bli det för denna hemska kalla hösten som har kommit inte kul alls men men :/

ni får ha en trevlig/mysig fredag kväll nu folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar