Translate

söndag 16 oktober 2011

Hiss eller diss

Tja  folket!

Ha varit en underbar helg har varit med Sara ,vi har kollat på massa filmer och snackat massa ;)
Fast blev skit orolig för en annan vän som messade så då blev jag orolig det enda jag kan säga finns idioter till allt, vill inte berätta nåt om det..

Och idag har vi varit på bio, jag, mamma , brosan, mammas kille + hans barn :) så det var trevligt att träffa dom var förta gången idag oxå men det var  trevligt tkr jag,  och bion var bra med lite  snacks till mums på det hehe  ;)
Den  filmen passade ju för alla så  det  var ju bara val haha :) man  fick skratta lite då och då så det  var det värst  kände att jag behövde skratta av mig lite

Så jag hissar denna  filmen för den passa för alla åldrar och man fick ett litet gott skratt lite då och då :)

2 kommentarer: