Translate

onsdag 12 oktober 2011

Beslut ångest!

    Tja folket!

  Vet fan inte vad jag ska göra snart, den ena har det andra & tvärtom.
 Den ena visar mkt mer om man säger så,  så men ändå är det så svårt liksom,  ålderårs-skillnad problem kanske?, sen när den ena inte visar lika mkt så tvekar man lite på det, jag  vet inte vad jag vill längre kan liksom inte ha det så här och gå runt att  tänka  dag/natt kommer snart ruttna i mina egna tankar känns det som!
Fick iaf en rätt gullig sak idag i skolan, men jag är så trög det enda jag sa var tack vet inte vad jag tänkte men det var det enda jag fick fram ett tack,när jag skulle egentligen säga tack gulligt men lite sent att ändra på nu kanske men blev kanske lite överraskad lr vad man ska säga, förvånad kanske inget man räkna med varje dag direkt men glad blir man iaf det kan jag skriva upp haha ;) .
Så ska försöka sitta & lösa mitt problem......  verkligen lätt. lr inte.....  , heelp!!! ....
Ibland känns det bättre att slänga bort allt men det funkar inte direkt!

Sen får ni gärna komma med förslag vad jag mer kan skriva om.. ,mer än vadan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar