Translate

lördag 15 oktober 2011

Godmorgon!

Dagen outfit 


 Godmorgon folket!

 Fan vad trött jag är idag, vaknade tidigt idag så det känns verkligen är helt slut inte sovit så många timmar inatt heller så men men bara att bita ihop haha så tog en snabb dusch så man piggnar till lite granna haha  :)
Idag kommer ju Sara hit så det blir nice, får se vad vi hittar på , Tacos blir det iaf på kvällen muuums på det ;)
blir  nog bara ta det anmält lugnt och ha det mysigt ,kolla på film lr nåt kanske ,får se vad som händer när hon kmr.
Så nu blir det bara att sitta här att vänta tills hon kmr men innan dess kanske det vore  en smart idé att plocka i ordning på mitt rum kanske kan ju inte se ut hur som  helt  hah :)
Och  bara ta det lugnt efter det så min  huvudvärk försvinner!

Imorgon  framåt kvällen då blir det att dra in till stan och gå på bio med lite nytt folk så det ska  bli spännande att träffa dom  tkr jag så det ska  nog bli kul, och hoppas självklart att bion är bra oxå, vi ska gå på  
 Svensson Svensson så den är säkert rolig dom brukar ju vara bra och den passar ju för alla så :)

men nu ska jag nog dra och försöka äta frukost och se om jag får i mig  nåt idag brukar ju vara ett  problem på morgonen men det är bara att försöka helt enkelt även fast jag har väldigt svårt för det.

Hoppas att  ni alla kmr ha en trevlig & mysig lördag det kmr nog jag ha med lilla Sara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar