Translate

torsdag 6 oktober 2011

Tja folket!

 Fy fan vilket tråkigt väder säger jag bara, regnat nästan hela dagen riktigt tråkigt känner att jag börjar blir sjuk oxå  verkligen inte kul alls men det är bara att bita ihop men idag  blir det nog en ganska slapp dag om man säger så  fundera på att göra Tacos sen lite senare mums mums på det ;).
 Helt slut idag asså inte sovit så mkt inatt mest legat och funderat på hur jag ska göra, jag kan inte dela på mig
  så måste snart välja kan inte ha det sådär , kan ingen hjälpa mig?  fixar inte detta själv : :((
 
  svårt: om den ena klara av att slå två kompisar till mig, så klara han lätt att klippa till mig så då började jag tveka mer på hur jag ska göra när du gjorde så , inte lätt kan jag säga..   den andra är liksom 8 år äldre än mig själv :O, mest rädd för vad sina föräldrar ska säga om det  hela , kanske blir  galna på mig :O?


vad skulle ni ha gjort ? , HJÄÄLLLPP MIIG  jag fixar nt  detta själv :(känns nästan som det är lika bra att slänga sig i väggen så kanske man slipper att  gå  runt varje dag å drunga på allt hela  jävla tiden :(

men aja ha en bra kväll nu folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar