Translate

onsdag 19 oktober 2011

En dag i Lindköping :)

 Tja folket! :)

Idag åkte vi till Linköping med skolan , det var rätt okej har haft huvudvärk hela dagen så trodde att jag skulle få panik i bussen när visa pers skriker i bussen och lyssnar på musik så det hörs över hela bussen rätt störande tkr jag även fast man ber dom... sånt kan jag störa mig på faktiskt.
Men vi besökte Fonemagasiet lr vad det hette xD, det var rätt okej kanske nåt för lite mindre barn xD,  så till slut skit jag, Frida , Fredde och Johan i att så då gick vi lite i gamla stan  i Linköping så det var mkt  bättre tkr jag , så självklart så tog vi massa kort haha :) sen träffade vi på Tobbe  och  Wolf så då gick vi en liten sväng ifrån gamla stan så hahha  kul att se lite nytt ,sen efter ett  tag så gick vi tillbaka så vi inte skulle missa tiden :)
så då gick vi uttligare en liten stund i gamla stan blev lite långtråkigt efter ett tag.
sen var det äntligen dags för hemfärd trodde jag skulle bli mer galen i bussen då med,  när folk håller på när man inte är pigg, hade  ont i  huvudet som fan och mådde illa ,så satt med en  spy påse en liten stund på vägen.  så det var verkligen inte kul .

 Sen fick  man reda på en grej som hände när vi var på studiebesöket den enda kommentaren jag har, Tur att jag slapp att se det  fyy fan. vissa beter sig  jävligt illa...

 Skönt att vara hemma nu iaf haha  har suttit och käkat pizza sen  5 och nu är klockan halv nio och inte ens ätit upp den än :O hahah  seeg jag vet :D och  sen har jag nyss snackat lite med Jimmy i telefon
men nu blir det bara kolla  klart på Bonde söker fru  och bädda ner sig i soffan  :)

// ha en bra kväll nu folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar