Translate

fredag 21 oktober 2011

Tja  folket!

Var på hocky igår, HV mot Frölunda såklart vann Hv71 underbart även fast det blev förläning.
 Matchen var rätt bra var inte så mkt drag i HV-klacken som det brukar vara men aja det blir nog bättre lite längre fram då brukar det alltid vara tjockt med folk.

Men det blev inte lika kul när man kom hem och  fick veta en hemsk sak precis innan man skulle sova...
En som står en nära har nått cancer ligger inlagd på sjukhus så har bara sovit 2-3 timmar inatt  resten av natten har jag bara legat och gråtit och sms:at men lite vänner så natten och skoldagen har varit skit jobbig :/
första lektionen var knappt så jag orkade med den alltså sen gick jag ner och  satte mig utanför mitt skåp och klassrum , var vissa lärare som frågade vad som hade hänt men fick inget svar , för jag försökte hålla masken för att slippa gråta.
Så slapp lite på en lektion iaf. sen när jag skulle gå till nästa så gick jag och satte mig hos Frida och grät mot henns axel , men Johan han brydde sig inte  ett skit  han satt  bara där i jämte mig och sa inget... så blev lite besviken och ledsen på han... tkr jag var jävligt dålig  still.
Men som  tur var så fick man lite sällskap på lunch- rasten så fick man lite  tröst.  Tur att  vissa  bryr sig iaf . Från skillnad från vissa  andra..

Blir så irriterad om man berätta en sak för en vän som är känsligt så ska man fan inte skvallra om det...
men vissa har  väl inget annat för sig antar jag.. SÅ  FAAALSK!!!!

Men orkar inte skriva så mkt mer om denna dagen.....
lägger mig och vilar en stund är helt död , har inte ätit ett skit idag förutan en liten liten  köttbulle och en liten plut till choklad så det är verkligen inte mkt.. men det är bara att försöka det är det enda jag kan göra förtillfället.

2 kommentarer:

  1. Gumman ja finns va som än händer glöm aldrig de!! Vi får aldrig sluta å hoppas på de bästa för de e då de går dåligt så du får bara hoppas å hoppas på de bästa <33

    Ja tyck fortfarande som ja sa till dig i lördags å söndags, så du borde ta me dig en polare å säga de till honom om du fortfarande tycker som du gjorde då å Jimmie verkar vara mkt bättre, men de e ju va ja tycker å ja stöttar dig oavsett hur du än gör gmn <33
    De som snackar skit de e bara å skita i dem för de betyder bara att de e avundsjuka och gör allt för att få de bättre än dig, men de kan de nt sålänge du har dina vänner! <3

    SvaraRadera
  2. aaaw tack dms gumman<3
    jag hoppas med på det bästa.
    jag har redan valt, jag valde Jimmy .
    Johan bryr sig inte ett skit om en sån vill jag inte ha <3

    Men Johan vill inte prata om det så skiter i honom han får skylla sig själv :)
    <3

    SvaraRadera