Translate

söndag 23 oktober 2011

En jobbig helg!

tja folket!


 Snacka om att man är trött efter denna helgen men ändå har jag bara legat i soffan hela helgen har inte orkat  göra  nåt. Inte sovit så mkt och sovit så speciellt mkt heller, mest legat och tänkt på allt som har hänt nu dom senaste dagarna, på morfar hur han mår men tur att man ska hälsa på han på onsdag men då har han kommit hem från sjukhuset så det blir det att  träffa mormor oxå var länge sen, det  betyder extra mkt för mig att åka och hälsa på , men jag vill tacka mina vänner som verkligen bry sig om mig när allt är som det är.

har inte så mkt att säga om denna jävla helg om man får uttrycka sig rätt...
men imon blir det att kämpa i skolan och bita ihop utan att behöva gå ifrån lektionen, för man känner att man inte orkar att alla fråga massa,

men jag är glad att pappa inte har frågat mig nåt om de, för tror inte jag skulle fixa det utan att börja gråta igen så det uppskatta jag ganska mkt :)
får se om det blir nån sömn inatt men nån timme blir jag glad om jag får sova.

Ha en  fortsätt bra kväll nu gott folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar