Translate

lördag 17 mars 2012

20 frågor om mig!

Frågor om mig ... 
1.Ditt namn ?  Gabriella men dom flesta säger Bella 
2.Har du några syskon ? Ja, , Sebastian och tre halvsyskon 3.Gillar du någon just nu ?  Ja klart, men just nu är allt upp och ner och gäller att den personen bättra sig :) 
4.Har du några sporter ? Nej , att spela någon sport har aldrig varit min grej.
5.Är du oskuld ? Nej det är jag inte .. 
6.Ditt drömförhållande ? Oj svårt fråga... 
7.Hur ska din dröm kille se ut och vara ? Asså det vet jag inte riktigt men snäll, ha humor, omtänksam , vara säker på sig själv, kunna våga visa vad den känner och skita i vad andra tycker.
Hur ska ha se ut?  oj svårt att beskriva  men spelar ingen om han är brunett eller blond. Gillar om han är blåa ögon eller bruna bara dom inte är för mörka ;).  Men mer får ni inte veta, lättare när man väl ser det framför sig.  
8.Har du några husdjur ? Jaaa , två katter  Maja & Mojje. 
9.Är ditt rum fint ? hahah det duger, har ju två rum ett hos pappa som jag okej tusen gånger bättre än vad det var innan  och ett hos mamma som inte är klart än eftersom vi håller på ett flyta så vet hur det kommer att bli. . 
10.En hemlighet om dig som inte många vet om ? hahah kommer inte på något :) 
11.Hur är din klädsmak  ?  haha ajdå  jag är alltid så dålig på ett beskriva men mycket färg glada färger.  Köper mest minna kläder på Gina så jaa det är min still  haha xD 
12.Vad gör du just nu ?  Sitter och väntar tills maten ska bli klart så man kan åka till stan. 
13.Är du en tuff eller den här mjuka tjej ? Jag är nog den här mjuka tjejen .
14 . hur många gånger tränar du i veckan ?  tränar inte, men ska börja gymma 
15.Hur är din mamma ? Min mamma är en bra mamma som har alltid ståt en närma men vi har glidit isär det senaste tiden.  
16.Är du duktigt i skola  hahhah helt okej, 
17.Data nörd ? nej , sitter mest framför bloggen,facebook,youtube och läser andras bloggar .. 
18.Din favorit mat ? ÄLSKAR Tacos .. 
19.Bästa filmen du har sett ? Hmm  finns många bra... 
20.Vad vill du bli när du blir stor ? Oj  svårt går  ju på handel så det  blir la ngt  inom ekonomi men inget jag vill...  sen har  familj och  kanske  bor  i  Jönköping 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar