Translate

torsdag 1 mars 2012

Snart helg!

Tja alla läsare.

Skola idag som vanligt och imorgon är det äntligen fredag som jag alltid längtar till när det är skola haha :)
Händer inte så mycket under helgen, förtom att imorgon blir det åka in till stan för att träffa en underbar vän så då ska vi kanske dra och käka på Donken som är såå gooott ;).

Sen kmr  ju älsklingen hit som vanligt och på lördag kanske jag ska färga håret om morsan kan vara gullig
och köpa hårfärg till mig  :).
Så då blir jag blond igen underbart börjar bli lite mörkblond så det ser för jävligt ut så känner att det börjar bli dags att färga håret igen.  Bild kmr upp på lördag om jag färga håret eller inte, vilket jag hoppas.  :).

Ha det bäst nu alla läsare, det ska jag försöka ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar