Translate

söndag 4 mars 2012

Solen skinner

Tja alla läsare.

Härlig känsla när man tittar ut  genom fönstret och man ser att himmelen är blå, solen skiner och att det är plus grader ute. Så underbart skönt är det när man känner att våren börja närma sig mer och mer nu.
Fundera på att gå ut och gå lite senare när det är lite varmare ute, vilket det kommer. ;).

Ska försöka övertala morsan och farsan att dom ska köpa ett gymkort till mig denna veckan, eller nästa för det behövs känner jag.
Velat gyma nu ett bra tag men det har aldrig blivit något av det, men nu jävlar ska det börja hända lite grejer och inte bara tänka hela tiden..  Måste banta nu till sommaren även fast jag går ner i vikt på sommaren för jag inte äter så mycket när det är sommar , inte så mycket godis iaf   hahahahah ;.

Och idag är det ju söndag och det innebära att kontoret är ikv det får man verkligen inte missa. Men det som är tråkigt med söndagar är att man vet att man ska gå upp tidigt imorgon.
Man får hoppas att denna veckan som kommer går lika fort som denna så blir det helg fort igen.

Men nu ska jag  äta lite  frukost och se klart på filmen sen ta en promenad i det vackra vår vädret.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar