Translate

måndag 26 mars 2012

Veckans låt =)

Haha tog rätt långt tid innan jag kunde komma på veckans låt ;O

Tyck på länken & lyssna - http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=g-vrec&context=G299927cRVAAAAAAAAAA



Imorgon har jag & älsk varit tsm 3 månader så blir att fira det...
Känner att allt är jobbigt just nu ,så får se vad som händer..
Eftersom det har varit lite jobbigt nu i snart 3 veckor så  ganska jobbigt tkr jag men aja..
Får se om man kommer någon vart imorgon..

Och  nu är det bara en vecka kvar i skolan sen är det påsklov vilket jag tkr är väldigt skönt..
Får se vad som händer, kanske dra  till Växjö  sen hoppas jag att vi  åker till Jönköping snart var sjukt länge sen jag var där och  shoppade så det vore kul att åka  dit igen ;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar