Translate

torsdag 8 mars 2012

En mysig dag med brudarna.

Saknar mitt långa blonda hår ::( <3
Bilden är typ ett år gammal :/ 
Hej bloggen hoppas att alla mår bra,  själv funkar det, är lite ledsen men det  går över. Så denna kvällen behövde jag.  På lördag blir det ännu en  trevlig kväll så tankarna kommer åt ett annat håll, ska försöka inte tänka så mkt vad som har hänt annars lär jag ju aldrig somna :/.
jaja vakande vid halv  tio idag det kändes så underbart när man kollade på klockan och visste att man inte behövde gå upp efter som vi hade studiedag idag och det kommer säkert kännas samma sak imorgon bara ligga och dra sig utan att behöva  stressa ,det  känns underbart :D.
Så fixade jag mig innan jag åkte in till stan för att vara med två goa  brudar, så har bastat lite idag haha rätt gött  faktiskt och varit och  käkat på donken och jag som skulle banta det går ju verkligen som en dans eller inte  haha :(
Händer nt ett skit imorgon, bara vara hemma och ta det lugnt men det kan var skönt det med,  men är sjukt sugen på  att shoppa snart asså :/ Kollat  as  mkt  på  Ginas hemsidan mkt man vill ha men tyvärr kan man ju nt få  allt man vill ha :(  och måste verkligen försöka köpa lite  ringar har bara en så  fler  vore inte så dumt  tkr jag men hittar typ aldrig någon som jag kan ha på mig xD.

Ni får ha det bäst  alla läsre :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar