Translate

onsdag 7 mars 2012

Ett halv år sedan!


Hej igen bloggenm  Hoppas att alla har haft det bra sen jag skrev senast.
I förra inlägget glömde jag skriva  för ett halv år sedan , hände en hemsk  flygolycka och en stor legend genom tiderna satt på flygplanet tms med sina lagkamrater. Jag trodde inte det va sant när jag satt och läste det på Aftonbladet hemsida. Jag  kände att det kom ner  tårar ner för kinderna även fast man inte kände han privat så var en det bästa målvakten genom tiderna och man blir beröd eftersom jag har hållt på Hv sen jag va 6år ungefär fast den senaste tiden spelade han ju i Ryssland.  Alltid saknad , Aldrig glömd ord som man aldrig glömmer när man tänker på dig och framför allt tänker man på din familj som stod dig närmast.
 R.I.P <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar