Translate

onsdag 21 mars 2012

Allt känns bara skit...

Hej bloggen :).

Hoppas alla mår bra,  själv sitter man i soffan och kollat text tv och såg att hv förlorade ikv vilket är väldigt tråkigt..  Så nu är dom ute så man lär ju få höra imorgon i skolan fy :/.

Vet inte vad det är som är fel på mig hela tiden?. Så fort man gör ngt så blir det bara sura miner eller massa bråk  Känns som jag inte orkar göra nåt längre, när man kommer hem vill man bara lägga sig. Känner mig så slutkörd eller är det för jag kanske är lite ledsen inte vet jag..
Imorgon är det skola som vanligt buuuu men inte så långt kvar till helgen och på lördag kanske det blir  Växjö
kolla lite i affärer och hoppas att man hittar ngt snyggt ;). och  hälsa på min kompis syskon så det kommer nog bli trevligt hoppas jag men det är det ju  alltid ändå så ;).

Men nu ska jag sova så ni får sova så gott :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar