Translate

söndag 18 mars 2012

Våga göra ngt!

Hej bloggen.

Hoppas att alla mår bra där ute,  själv sitter man här i sin ensamhet och fundera lite. Tycker att det är så  fegt
att skriva vad man tycker bakom en dataskärm.  Jag vågar iaf säga vad jag tycker och skita i vad andra ska tycka. Våga ta det mellan 4 ögon ist, det blir bara värre om man ska ta det genom datan.. Det är min åsikt sen skiter jag i vilket.

Aja vad har jag gjort i helgen? Fredag var jag ju på bio rätt så rolig film tkr jag,  och igår var jag i stan med några vänner och hade det lite trevligt satt och snackade lite och  tog några cider..Men mindre kul när man kom i idag
och loggade in på fb men men jag orkar inte bry mig längre... Jag gör vad jag vill utan att andra ska bli sura på en för man är med sina vänner..

Men nu ska jag sätta på en film lr nåt och kanske göra mig en räkmacka till kvällen  :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar