Translate

lördag 10 mars 2012

Äntligen blev det lite ljusare!

hej bloggen
Hoppas att alla har haft en  trevlig dag/kväll det har jag iaf, allt började med att jag färgade håret, så blev lite ljusare än vad jag var  innan men jag  tror att jag får färga det igen, vill ha det lite mer ljusare men vågade nt chansa så att det inte skulle bli för ljust  :)..

Sen fort man va klar så åkte jag till Jennie så  fixade lvi håret lite granna och vi har självklart  kollat på  Melodifestivalen, vilken skit asså, tycker inte att rätt gick vidare men Melodifestivalen blir  nästan bara värre och värre för varje år som går...
Ingen som man vill ska vinna går det alltid  skit  för...

Men bara för att inte mina  favoriter inte gick vidare ska dom bli veckans låt för i mitt hjärta så vann dom <3.

 http://www.youtube.com/watch?v=jFYpDf_6rKA    så  gå in och  lyssna , det är det värt  ;D

Upp  tidigt för  imorgon blir det Jönköping med familjen och  se när hv krossa  Färjestad ;) <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar