Translate

söndag 11 mars 2012

Godmorgon! :)

Godmorgon bloggen.

Hoppas att alla har sovit gott , själv har man vaknat flera gånger inatt, vet inte varför, brukar vara så för mig. Och jag som hade hoppats att sova lite längre idag men tydligen inte,  den dumma solen väckte mig vid åtta tiden -.- ,  nog är det skönt att solen skiner men den behövde inte väcka mig.  Men man kan ju inte ligga och sova hela dagen, för snart är klockan halv elva så om  ca  två timmar så blir åka mot Kinnarps arena (Jönköping). Snart hade jag tänkt att äta lite  frukost så man orka med att dagen och fixa mig sen blir det nästan dags att åka , får se vad det blir mer än hockey, jag skulle chansa på att det blir bara att vi stannar någonstans och käkar sen åker hem, säkert bara för att det är skolan imorgon buuuu...... . -.-.
Men man ska aldrig ta ut något i för tid , vem vet, kanske blir en runda på A6  ;).  Det skulle det om jag fick bestämma mohaha ;):
Och bilder på min nya hårfärg kmr upp lite  senare ,det blev inte så stor skillnad men blev ändå nöjd , är lite feg att färga det blodt när man gör det hemma,  för det är så lätt att det blir gult eller orange. Men som tur va blev det inte det, så jag blev nöjd, det blev lagom ljust vill inte ha för ljust heller men lite ljusare skulle aldrig skada men det kommer ändå blekas av solen ;).

Men ni får ha en trevlig söndag nu gott folk  :*
Kanske kommer upp lite  nya  bilder imorgon, lovar inget ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar