Translate

lördag 3 mars 2012

En fin kväll igår :)!

Tja alla läsare!

Det va en riktigt trevlig kväll igår men bra personer, först åkte vi till donken satt där en bra stund och åt lite gott och tog milkhake  gotti gotti ;).  Så det va riktigt trevligt tycker jag.
Efter en timme på Donken så åkte vi till Willys och köpte ännu mer gott men nyttiga grejer för en gång skull hahah ;).
Sen blev det bara fillm/musik och gick en liten runda på stan så jag tycker att det va en lyckad kväll .

Får se vad som händer idag har inte planerat något än , kanske ska färga håret vilket jag hoppas men bero på
om morsan köper hårfärg till mig om det inte blir att jag färga håret nästa helg det får vi se , vill helst ha det färgat så fort som möjligt så det blir att vara hemma nästa helg med.....
Så man får det färgat nån gång.

Men nu ska jag fortsätta kolla på film ha det bäst  :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar