Translate

torsdag 22 mars 2012

Är fett sugen på att shoppa.

Hej bloggen.

Hoppas att alla har haft en bra dag i det vackra vädret som det har varit idag.
Riktigt skönt måste jag säga, känns som att våren är här nu på riktigt.
Så snart dags att fylla på garderoben med lite nya vårkläder för det behövs verkligen.
Man kan ju aldrig ha för mycket, men däremot kan man alltid ha för lite vilket jag tycker att jag har....
Men får se om det blir Växjö i helgen annars kanske det blir att gå på stan i Vetlanda så det kanske blir lite nytt ändå  ;).

Sen när man kommer hem och är trött så funkar naturligt viss inte min  hårdisk där jag har massa filmer  som jag ville se..  så är ganska irriterad på det just nu...
För jag som har rätt så många så kanske min hårdisk har gått sönder kul när man fick den i  julklapp och när man gav typ 1000 kr för den så är det ännu mer surt...

Men nu ska jag kolla lite på tv så  ni får ha det så bra så länge :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar