Translate

lördag 3 mars 2012

Helgen börjar närma sitt slut! :(

Hej alla läsare! :).

Snart är denna helgen med slut, herregud vad denna veckan ha gått  fort, helgen har bara sprungit iväg det känns inte att det är söndag om knappt en halvtimme, ja vad har hänt under helgen, varit i stan både idag och igår.
Så idag va jag ute med mina två älskade katter som blev överlyckliga , det gäller att passa på när det är bra väder ;).  Sen blev det in till stan tsm med älsk för att träffa världens bästa vän :D.  Ja vad har vi  gjort?
Spelat lite kort och kollat på melodifestivalen , fattar inte hur en del  röstar tycket att yongblood skulle gått vidare men men tur att  top cat´s gick vidare ikv.
 Tkr att melodifestivalen blir bara värre och värre en del röstar som jag vet inte vad...
Men oftast är det hyfsat okej ;).
Det som suger är att Tosten gick vidare , hur fan han kan göra det?
ja det är min åsikt iaf sen får ni  tycka va ni vill.

Men vi sitter jag och  älsk och kollar på filmen Miffo ;)  hahahah så jävla mösigt ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar