Translate

tisdag 13 mars 2012

Helgen kommer bli mys

Hej bloggen!

Hoppas att alla mår  toppen,  själv är så jävla trött så vet inte vad jag ska ta vägen. Känner mig helt slut och idag är det bara onsdag så får hoppas att det går fort så det bli helgen nån gång.
På fredag blir det bio med familjen ;).  Så det ska bli  mysmys, bara  hoppas att filmen är bra, det kommer komma hiss och diss som vanligt när jag har sett en ny film :D.
På lördahg bjuds det på en trevlig kväll med  bra personer<3. Så hoppas att det blir trevligt ;):
Men det blir det alltid och jag tänker inte  tillåta nån förstöra min  kväll..  för måste ut och ha lite  roligt nån helg med sina  käraste vänner <3.  Känner mig inte  speciellt glad så det behöver jag just nu.

Men orkar inte  skriva mer nu ha det toppen  :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar