Translate

tisdag 27 mars 2012

Ett svart klump..

 
Hej bloggen.

Hoppas att alla mår bra. Själv sitter man i skolan och vill bara att denna dagen ska ta slut.
Idag har jag och älsk tre månader tiden har gått så fort..  vi ska iaf ut och äta idag & prata lite  eftersom vi har det lite jobbigt just nu .Vill bara att allt ska bli bra igen.. men allt känns bara som

ett svart hål som inte kan försvinna ifrån allt hemskt...  Men det är la bara en dröm att allt ska bli som det en gång var...  Känns som ett svart hål i magen på mig just nu  för allt som har hänt dom senaste två veckorna när det har varit såhär..  Kan det int bara ta slut. stoppa tiden och försöka lämmna allt åt sidan bara för idag?
Kommer i såna fall bli jävligt jobbigt men får se om allt bli bättre sen när denna dagen är slut.. 
Mim magkänsla säger att allt kommer gå åt skogen.  Medans hjärnan säger allt kommer bli bra bara man tar det lugnt och tänker efter lite.. 
Men jag litar mer på min magkänsla för jag kan inte lugna ner mig så mkt som mina tårar har fallit varje natt. på grund av allt som har hänt..  men varje saga har en börjar och ett slut..  Men  hur ska man veta att sagan tar slut?  När man hittar en ny stig att följa eller när man inte pallar mer att  gråta flera tårar..

Det är upp till bevis idag..
önskar mig själv lycka till . nu måste jag dra ha det bäst nu  bloggen  :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar